Beleid, Bestuur, Management & Pedagogiek in de kinderopvang

Ergens tussen 0 en 12

IKC’s staan in grote belangstelling zowel in de praktijk als bij de gemeentelijke overheid die een belangrijke rol wil spelen bij de totstandkoming van deze integrale kindcentra. Als belangrijk doel voor deze samenwerking tussen onderwijs en kinderopvang, wordt tegenwoordig vaak genoemd het realiseren van ‘een doorlopende of doorgaande leerlijn’. Maar kan dat? En is het zinnig? In het artikel ‘de Mythe van de Doorgaande Leerlijn’ worden antwoorden gezocht.
Ergens tussen 0 en 12

In het nieuwe boek van Betsy van der Grift 'Ergens tussen 0 en 12' worden deze en andere veronderstelde werkelijkheden worden, met een lichte ironie, onder de loep genomen met titels als ‘Het verwende ouder-syndroom’, ‘De directeur weet niks van kleuters’ en ‘Teamterreur’.

Gratis voor bezoekers van het Kindcentrumcongres en anders te koop via de website van uitgeverij SWP of iedere willekeurige boekhandel.